Osmaniye’de Gıda Zehirlenmesi Şüphesi: 53 Kişi Hastanelere Başvurdu

Osmaniye’de bir işletmeden satın alınan pasta ve kremalı tatlıların tüketilmesinin ardından 53 kişi gıda zehirlenmesi şüphesiyle hastanelere başvurdu. Osmaniye Valiliği, olayla ilgili adli ve idari sürecin başlatıldığını, hayati tehlikesi bulunan kimsenin olmadığını açıkladı.

Osmaniye’de Gıda Zehirlenmesi Şüphesi: 53 Kişi Hastanelere Başvurdu
A+
A-

Osmaniye’de Gıda Zehirlenmesi Şüphesi: 53 Kişi Hastanelere Başvurdu

Osmaniye’de bir işletmeden alınan pasta ve kremalı tatlıları tükettikten sonra rahatsızlanan 53 kişi, zehirlenme şüphesiyle hastanelere başvurdu. Olayla ilgili inceleme başlatıldı.

Osmaniye Valiliği tarafından yapılan yazılı açıklamada, kentte faaliyet gösteren bir işletmenin şubelerinden temin edilen ürünlerin tüketilmesinin ardından bazı vatandaşların rahatsızlandığı belirtildi. Bunun üzerine ilgili kurumların derhal harekete geçtiği ifade edildi.

İl Tarım ve Orman Müdürlüğü ekiplerinin iş yerleri ve imalathaneden numuneler aldığı ve analiz için yetkili laboratuvara gönderdiği bildirildi. Olayla ilgili adli ve idari sürecin sürdüğü kaydedildi.

Hastanelere başvuran 53 kişiden 25’inin tedavilerinin ardından taburcu edildiği, 28 kişinin ise tedavisinin devam ettiği öğrenildi.

Bir Yorum Yazın

Ziyaretçi Yorumları - 0 Yorum

Henüz yorum yapılmamış.