Hürmüz Boğazı’nda Güney Kore Gemilerinde Son Durum: Çoğu Güvenli Şekilde Ayrıldı

Hürmüz Boğazı’nın yeniden deniz trafiğine açılmasının ardından Güney Kore bağlantılı 8 geminin daha boğazdan geçtiği bildirildi.

Hürmüz Boğazı’nda Güney Kore Gemilerinde Son Durum: Çoğu Güvenli Şekilde Ayrıldı
A+
A-

Hürmüz Boğazı’nda Güney Kore Gemilerinde Son Durum: Çoğu Güvenli Şekilde Ayrıldı

Güney Kore basını, Denizcilik Bakanlığı yetkililerinin Hürmüz Boğazı’ndaki Güney Kore bağlantılı gemilere ilişkin son açıklamalarını paylaştı. Açıklamada, bölgede mahsur kalan gemilerin büyük bölümünün güvenli şekilde çıkış yaptığı bildirildi.

Yetkililer, ABD-İsrail’in şubat ayında gerçekleştirdiği saldırıların ardından kapanan Hürmüz Boğazı’nda toplam 26 geminin sıkıştığını, bunlardan 13’ünün dün, 8’inin ise bugün güvenli geçiş yaptığını açıkladı. Böylece bölgede kalan gemi sayısının önemli ölçüde azaldığı ifade edildi.

Denizcilik Bakanlığı, kalan gemilerin de güvenli şekilde bölgeden ayrılması için çalışmaların sürdüğünü belirtti.

Bir Yorum Yazın

Ziyaretçi Yorumları - 0 Yorum

Henüz yorum yapılmamış.