TÜRKİYE’DE İŞ SAĞLIĞI VE GÜVENLİĞİ İÇİN YENİ DÖNEM: 2026-2030 POLİTİKA BELGESİ HAZIRLANIYOR

Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Vedat Işıkhan, 30’uncu Ulusal İş Sağlığı ve Güvenliği Konseyi Toplantısı’na başkanlık etti.

TÜRKİYE’DE İŞ SAĞLIĞI VE GÜVENLİĞİ İÇİN YENİ DÖNEM: 2026-2030 POLİTİKA BELGESİ HAZIRLANIYOR
A+
A-

TÜRKİYE’DE İŞ SAĞLIĞI VE GÜVENLİĞİ İÇİN YENİ DÖNEM: 2026-2030 POLİTİKA BELGESİ HAZIRLANIYOR

Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Vedat Işıkhan, Bakanlıkta düzenlenen 30’uncu Ulusal İş Sağlığı ve Güvenliği Konseyi Toplantısı’na başkanlık etti. Toplantıda, 2026-2030 dönemini kapsayacak Ulusal İş Sağlığı ve Güvenliği Politika Belgesi’nin hazırlık süreci ele alındı.

Bakanlıkta bulunan Reşat Moralı Toplantı Salonu’nda gerçekleşen toplantıda, iş sağlığı ve güvenliği alanında gelinen nokta ve gelecek hedefler masaya yatırıldı. Bakan Işıkhan, Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan’ın liderliğinde son 24 yılda çalışma hayatının birçok alanında olduğu gibi iş sağlığı ve güvenliğinde de kapsamlı reformlar gerçekleştirildiğini ifade etti.

Işıkhan, mevzuat altyapısının güçlendirildiğini, denetim kapasitesinin artırıldığını ve iş sağlığı ve güvenliği uzmanı sayısının yükseltildiğini belirtti. En önemli dönüm noktasının ise 6331 sayılı İş Sağlığı ve Güvenliği Kanunu olduğunu vurgulayarak, bu düzenlemeyle Türkiye’de çalışma hayatının tümünü kapsayan yeni bir sistem kurulduğunu söyledi.

Bir Yorum Yazın

Ziyaretçi Yorumları - 0 Yorum

Henüz yorum yapılmamış.